Saturday 24 November 2012

setelah sekian lama

setelah sekian lama blog ni nampak berhabuk wo *sambil tiup-tiup , hehehe. ye blog baru dan takde follower, kisah pulak aku dengan follower asal kan aku dapat meluah rasa. huhuhu. blog ku ucu, aku rindu kau maafkan aku tinggal kau lelama, huhuhu. dengan blog baru mestilah nak mula hidup baru walaupun belum tahun baru. gagagaga. pada yang nak follow blog ni just follow nanti nana follow balik ye korunk.
aku sekarang sibuk dengan citer "Lucky Star" dan sekarang episod die sangat membosan kan aku jadi aku tinggal kan "Lucky Star" dan meluang masa bersama blog kesayangan aku ni. hehehe. aku jugak sangat sibuk dengan "BBM" kawan alam maya, dan 2kali orang aku putuskan dengan sebab tertentu. hahaha. *sape ade "BBM" ask me for pin boleh lah kita jadi kawan sejati, serius ni. hehehe.ok la, sampai sini. bye2.



No comments:

Post a Comment