Friday 9 November 2012

kisah BB dan BFF

hai. nak bagitahu kepada seluruh alam semesta yang bulan ini semacam bulan baik bagi aku. semalam aku jumpa balik BFF lama aku yang sudah 6 tahun tidak berjumpa nama dia Shahira Elmiezza dan aku teramat lah gembira. semestinya 6 tahun tak jumpa lama tu. aku apa-apa kawan aku tiba-tiba sahaja berkata macam ni.
cehhh. belum pape kan dah kate gitu. malu tau.

akan tetapi bila dah jumpa kawan lama tak kan mungkin aku nak lupa kan kawan baru aku si Siti Nurul Shakirah hehehe. dan sekarang aku dalam misi mencari kawan aku yang bernama Nor Syuhada. BFF aku gak masa sekolah rendah. bapak dia askar dan dah pencen. tak silap aku dia pindah JB. entah lah aku tak tahu bila jumpa nanti baru aku tahu. hahaha.

bawah ni pulak pasal BB aku. memang rezeki aku kot. memang dari awal bulan aku nak BB tu kawan kepada kawan aku yang nak jual harga 280. tapi dia jual dekat orang lain memang kecewa dan aku kat dalam hati takpe lah tak pakai BB pakai CORBY 2 pun boleh. tapi pada hari aku nak pergi beli tu, memang rezeki aku sampai sampai aje kedai terus terpandang BB terus tak jadi beli CORBY hahaha. walaupun agak mahal dari kawan punya kawan aku tu jual. harga BB aku 350 tapi tapi tapi memori 4GB free gitu je dia bagi free CASE 1 free CHARGER 1 sape nak bagi? 

kalau aku beli dekat kawan punya kawan aku tu. harga 280 minta kurang 2kali dapat 250. dapat fon saje. housing kena beli sendiri sebab tempat SHORTCUT dia lopong. bateri rosak kena beli lagi. charger pun takde. untung aku beli kat kedai tu. 

ohya ! dok membebel aku lupa pulak nak tunjuk CASE baru BB aku, aku beli tadi pakai duit BF aku. hahaha. aku mana lah ada duit. harga CASE tu RM15 tapi aku punya pasal dapat RM12 aje. Nak tengok? jom ! 

TADA !
yang atas warna pink tula yang terbaru. comel kan?

kan ? bulan ni bulan bertuah aku walaupun ada sedikit terselit episod sedih. kikiki ! itu hanya dugaan semata-mata kan. aku happy sangat sekarang walaupun baru je terjadi semalam. aku memang seorang perempuan yang tabah *konon kan? hahaha. lupe lagi nak bagitau korunk. Selamat Hari Deepavali dan untuk peminat Dance terima kasih :) bye .

No comments:

Post a Comment