Saturday 17 November 2012

apakah ???

*di taip pada 17 oct 12

Tajuk : Aku Mahu Dia
Penyanyi : Hazama



Saat aku kenali dia. Hati ini selalu gundah.Selalu ingin dekati. Dan ingin menghampiri dia. Aku mahu dia milikku. Ku harap semua pun tahu. Bahagia terasa bila. Ku melihat senyumannya. Aku sedar ku telah jatuh cinta. Dengannya hatiku terasa luar biasa. Aku tahu kau selalu curi lihat aku. Matamu jelaskan kau mahu. Katakanlah padaku kasih. Andainya kau punya.Perasaan sepertiku. Agar kita bisa bersama. Tolong jawablah kasih. Jawablah perasaan. Hatiku yang menebal. Ku selalu terbayang senyummu. Aku sedar ku telah jatuh cinta. Dengannya hatiku terasa luar biasa. Aku tahu kau selalu curi lihat aku. Matamu jelaskan kau mahu. Katakanlah padaku kasih. Andainya kau punya. Perasaan sepertiku. Agar kita bisa bersama. Tolong jawablah kasih. Jawablah perasaan. Hatiku yang menebal. Ku selalu terbayang senyummu .Selalu ku terbayang senyummu.
sebenarnya nana tak larat nak menaip ni. ni tanda-tanda jatuh cinta atau apa? untuk hari ini nana tak makan. itu cinta ke? pagi semalam nana dapat nombor kawan dia dan nana mesej. kawan dia paksa nana mengaku siapa nana. lastly kawan dia dapat teka. niat nana cuma nak tahu kalau dia tu dah berpunya atau belum tapi lain pulak jadi nya. aaarrrrggghhhh!!!! benci. macam yang nana cerita semalam TEKAN SiNi dan tadi dia datang gerai dia. lepas tu tegur nana! wahwahwah! memang tak di layan lah. darah gemuruh gak tadi. nana cite ek macam mana dia tegur nana. Like this "awak..." nana buat bodoh je. then kawan cakap "dia malu lahtu" dah tahu buat apa lah dia tegur kan ? pelik amat. isk !
esok pula nana tak tahu nak p niaga atau tak. nana dah mesej semalam yang nana takmau kawan atau lebih. cuma nak tahu dia single atau available that all. tapi sekarang lain pula! nana malas betul nak fikir ouh.! semak kepala otak gua dowh. cehhh! masa dia datang tadi berderau juga lah darah nana. mengeletar gila sampai nana berdiri pun nak tumbang. what is that? is that a part of love? cuak kowt. sayang nana takde pics dia kalau ada dah nana post sini tahu. kalau korunk tengok mungkin korunk pun suke ! shit la. nana tak tahu nak buat apa! nak lari pun tak tahu kemana sebab niaga sebelah sebelah kan. shit! sungguh shit! 
sebenarnya banyak nana nak membebel ni. nak tak puas hati betul dengan diri nana ni suka buat silap! kau dah kenapa nana. gopoh amat! Ya Allah beri lah petunjuk. kalau dia pun suka nana kenapa tak bagitahu? girl propose boy? mana boleh! try tengok gambar bawah ni. sila sila sila. 
see ! nampak pelik kan ? the true is ....
haa. baru kiut :)
nana malas dah nak membebel banyak banyak think it yourself k? daaaa.

No comments:

Post a Comment